Mysteryshopping

Vi mangler at forstå Service og Værtskab i Danmark og mange er heldigvis begyndt at erfare det er vejen til mere salg. Her går jeg ud og vurderer serviceniveauet med fokus på aftalte områder.

Mystery shoppere er blevet utrolige populære, da de er med til at sikre Jeres forretning – restaurant – centre eller virksomhed drives med høj kvalitet af service….. også når ledelsen ikke er der :-).

jeg har arbejdet som Mystery Shopper siden 2012 og har mange års erfaring med at spotte detaljerne og få et øjebliksbillede frem. Det er min erfaring at der bliver ydet det lidt ekstra, når alle ved at der kan komme en mystery shopper på et hvert tidspunkt. De hoteller, restauranter og shoppingcentre jeg og mine eksterne konsulenter samarbejder med, får besøg af os hver måned hvor vi besøger de aftalte områder eller aftalte antal butikker. Dernæst modtager I en detaljeret rapport fra hvert besøg. Nogle bruger disse resultater til at kåre månedens butik for at booste motivationen omkring det at yde dét ekstra. Andre bruger det så vi sammen kan skræddersy et træningsforløb eller lave en eventuel workshop der kan sikre at alle udvikler sig på dette område.

Mystery Shopping!
Service Sælger....

Hvilket udbytte kan du som min kunde forvente?

  • Et klart billede af jeres styrker og svagheder
  • Øget fokus på servicestandarderne i virksomheden
  • Mere salg (mersalg, opsalg og krydssalg)

Hvis du er blevet nysgerrig så er du velkommen til at kontakte mig.